Moderators: Erik, Jaap, Gerald
SuperSV650 schreef:Zit de schakel en rem ook niet anders om op een UK fiets?
SuperSV650 schreef:Pieter moest in India ook anders om schakelen vertelde hij mij van het weekend.
......................
......................
Bij motoren is (volgens Pieter) het schakelen andersom... opschakelen, naar beneden drukken, terugschakelen, omhoog drukken...
gun schreef:In de UK zit ales op de zelfde plaats als bij ons,alleen kunnen de koplamp(en) anders zijn,bij m'n vorige (Tuono) kon je de km/mls stand makkelijk digitaal omzetten.
Erik schreef:gun schreef:In de UK zit ales op de zelfde plaats als bij ons,alleen kunnen de koplamp(en) anders zijn,bij m'n vorige (Tuono) kon je de km/mls stand makkelijk digitaal omzetten.
Het blijft een beetje giswerk want ik ben dit noch op dit forum, noch op MF tegengekomen. Dus of dat bij een SV überhaupt kan?
Erik

patrick1974 schreef:Bij de 2007 serie niet.
Kijk maar op het display als je hem aan zet dan lichte alle funties op en daar staan geen miles bij
Of ik moet het mis hebben ?
SuperSV650 schreef:Pieter moest in India ook anders om schakelen vertelde hij mij van het weekend.
Dus ik dacht dat het dan in Engeland ook wel eens zo kon zijn
Maar, net als in auto's zit de pedalen hetzelfde als bij ons, maar aan de andere kant van de auto.
Bij motoren is (volgens Pieter) het schakelen andersom... opschakelen, naar beneden drukken, terugschakelen, omhoog drukken...
gun schreef:ik was van plan een sv 1000 uit engeland te importeren,en ik vroeg mij af of de mls stand omgezet kan worden in km
Keer terug naar Alles over de SV1000, SV1000S en SV1000SZ
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast