Geplaatst: vr feb 26, 2010 1:55 pm He Rob,
een quest is misschien ook een idee, kaarten zijn alleen niet meer te updaten. zijn van mij nooit bijgewerkt, dus van 2006. Ik heb er zelf een, die ik misschien binnenkort kwijt wil, er zit een klapantenne aan waaraan ik soms moet jutteren voor sattelietontvangst, binnenin iets beschadigd, en heel af en toe vreemde afwijkingen. Vorig weekend op de veerboot naar Texel, in het veer geen ontvangst, toen ik eruit reed dacht hij dat in in engeland vloog met 296km per uur. opnieuw gestart en hij doet het weer. Voedingskabel op motor is kapot, maar de accu gaat nog steeds maar liefst 18uur mee. gewoon thuis opladen dus. ik heb er wel een solide aluminium houder van touratech bij.
Als je belangstelling heb, dan hoor ik het graag, je mag m dan wel een tijdje proberen, bevalt ie, dan is hij voor een klein prijsje voor jou(kosste destijds inclusief alle houders bijna 800 euro, nu nog nieuw te krijgen voor minder dan de helft)Omdat er wat aan mankeert en de kaarten zo oud zijn hoef ik er niet veel voor te hebben.
|