Accessoires en uitlaat voor SV650S 2007/2008

Voor dat ene specifieke onderdeel wat je zoekt voor je SV/TL, vraag het hier, advertenties worden na 3 maanden automatisch verwijderd.

Moderators: Erik, Gerald, Jaap

BerichtGeplaatst: di feb 12, 2008 6:55 pm
Hallo SV rijders,

Ik zal me per 8 maart aanstaande ook deelgenoot noemen van de Nederlandse SV berijders. Heb een nieuwe SV650S met volledige kuip en ABS gekocht. De kleur is antraciet grijs. Afgelopen zaterdag proefgereden met een Yoshimura demper op de SV en dat was echt een geweldige rit. De motor rijdt en remt top, super wegligging en de demper zorgde voor een stukje extra beleving. Ik was helemaal verkocht!

Nu zoek ik, om de reeds schitterende SV nog wat op de leuken een aantal accessoires. Ik zou graag witte knipper glaasjes plaatsen, een RVS kettingkast en een Yoshimura demper. Wie kan mij aan een van deze zaken helpen of heeft een goed adres. Tweede hands is geen probleem mits de staat prima is.

Hoop dat het SV forum me hier mee kan helpen.

Groet,
Alex
SV CC Lid
BerichtGeplaatst: di feb 12, 2008 8:10 pm
Hoi Alex en van harte welkom op het forum! Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. De SV is inderdaad een fantastische fiets! 8)

Witte knipperlicht glaasjes kan je in principe kopen via je dealer. Zelf zou ik echter gaan voor mooie pijlvormige LED knipperlichten met wit glas. Oogt een stuk strakker dan de grote standaard knotsen. :wink: En ik neem aan dat het spatbord aan de achterkant ook het veld moet ruimen en dat er een kleine kentekenplaathouder opkomt. In dat geval zijn kleine knipperlichtjes ook een stuk netter.

Een RVS kettingbeschermer is via Marktplaats.nl of anders ebaymotors.de te bemachtigen. Op ebaymotors.de kan je zoeken op kettenschutz sv*. Dan komen er rond de 40 resultaten uitrollen.

Tot slot de uitlaat. Een Yoshimura uitlaat geeft inderdaad een zeer mooie sound, maar dat dan eigenlijk alle uitlaten voor de SV650. Nadeel van de Yoshimura is dat de meeste exemplaren geen e-keur en/of uitneembare db-killer hebben. En dat is erg lastig als je bijvoorbeeld naar het buitenland wil voor een mooie trip.
Does this bike makes my ass look fast?

BerichtGeplaatst: do feb 14, 2008 11:34 am
Ik heb zelf net een sv gekocht en daar een leovince oval titanium SBK uitlaat op laten monteren. Geluid is geweldig, en deze heeft een e-keur merk en een db-killer. Zelfs met db-killer is het geluid geweldig.
Als kentekenplaathouder heb ik er een kellerman op laten zetten, is erg mooi. voor fotos zie welkomsforum.

BerichtGeplaatst: do feb 14, 2008 6:56 pm
ik heb rvs kettingbescherm gekocht via marktplaats :D
staat er nog wel ergens en anders heb ik wel mail adres voor je denk ik nog

Afbeelding

Afbeelding
een haas waar ?

Keer terug naar Gevraagd